Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

O88t58a 54K82i63n96c

16. 5. 2019 11:53

Bohužel se zdá, že některé úřady nemají o CzechPointu ani ponětí, protože kdyby měly, nemusely by se jim psát takové dopisy, který jsem posílal za jednoho mého klienta (zkopírováno):

K Vašemu výše uvedenému dopisu, ve kterém po mně žádáte zaslání přehledu o příjmech a výdajích OSVČ za minulý rok, Vám sděluji, že je bezpředmětný z následujících důvodů:

Od 14.6.201x pobírám starobní důchod a žádnou výdělečnou činnost neprovozuji.

Dne 3.3.201x jsem zrušil živnostenský list. Domníval jsem se, že vzhledem k existenci Czechpointu v České republice nemusím již informovat o této události další úřady.

Z uvedených důvodů Vás žádám, pokud jste tak již neučinili, abyste mne neprodleně zrušili ve Vaší evidenci jako OSVČ a vzali na vědomí, že již nejsem povinen Vám zasílat uvedené přehledy.

S pozdravem

xxxxxxx xxxxxxxx

0 0
možnosti
  • Počet článků 23
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 469x
"Čím těžší je práce, které ve jménu lásky věnuješ své síly, tím je tvé nadšení větší. Čím víc dáváš, tím se stáváš větším." Antoine de Saint-Exupéry

Seznam rubrik