Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Vazena pani Sáro Mašínová. To co navrhujete, bylo kdysi soucasti vyuky filozofa. Nevim, zda je mozno i dnes mit oddeleni na universitach s timto "curiculem".

Ve svem clanku narazite na dokumenty skupin a jednotlivcu z minulosti. Pro mne velmi zajimave, ale musim uznat, ne moc zajimave pro dnesni spolecnost.

Musim podotknout, ze jsem jen technolog a minulost mne privedla k "statovede"nahodou. Volil jsem a volba po scitani vysla, pro me nepochopitelne, nerozhodne. Volba byla mezi panem Paroubkem (CSSD) a panem Topolankem (ODS). Jako technolog jsem nedokazal vysvetlit, jak cely system je sestaven s moznosti "PATU".

Zde zacala moje studie (soukrome) o sestavach systemu v minulych a dnesnich statnich utvaru. Ctu anglicky a tim mam moznost si vytvorit zakladnu v mem pocitaci a probirat ty snad nejdulezitejsi sestavy systemu ve vedeni statu v demokratickem prostredi. Soustredil jsem se jen na vedeni statu. Dalsi temata v Statovede rozebiram jen okrajove.

Zacal jsem u Sokratise, kdo definoval demokracii, ale take znam jeho definici o konci demokracie. Tim jsem se dostal k tomu baronovy ve Francii, ktery byl posedly sestavit organizaci statu, ktera odola tlaku se stat diktatorou.

Zajimava studie pro mne. Dokazi dnes poukazat na ty organizacni propasti v politicke organizaci CR. I jeji historii, jeji premena na demokratickou a konecne si vysvetlit to me prekvapeni, kdy po volbe bylo nerozhodne. Omluva??!!

To se muze stat jen v zemi Ceske s podporou moravanu a slezanu!!!

0 0
možnosti
  • Počet článků 23
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 469x
"Čím těžší je práce, které ve jménu lásky věnuješ své síly, tím je tvé nadšení větší. Čím víc dáváš, tím se stáváš větším." Antoine de Saint-Exupéry

Seznam rubrik