Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

J25o70s70e56f 84N31i96k37l

4. 1. 2019 12:53

...bez vlastní fantazie to nejde...

0 0
možnosti

Bývala bych čekala, že se bude mluvit o Betty Edwards.

0 0
možnosti
Foto

Naučit se "malovat levně a rychle jako profesionálové" je podle zde uvedených rad autorky zhola nemožné. Pokud ovšem ještě stále tvrdí opak, potom zřejmě chce všechny snadného malování chtivé zájemce zaručeně a rychle svést na šikmou plochu kýče...!!!!

1 0
možnosti
Foto

já se jednou zapsala do kurzů malování-ve společenství stejně motivovaných lidí to bylo opravdovým potěšením-kromě radosti a terapeutických účinků, jak níže píše paní Alžběta- mi to pomohlo rozvinou třeba i cit pro barvyR^

2 0
možnosti
Foto

šmarjá já se často dodnes budím hrůzou po snu z hodiny kreslení ve škole. Všichni byli talentování malíři, jen já jsem se nezmohl na nic více než starý tank neurčítého druhu a výroby a jakési křoví, které jsem hrdě vydával za ovocný strom. O to více mám ale rád umění a obrazy. Nikoliv abstraktní ale ty krásné od velkých mistrů plátna.

1 0
možnosti
Foto

Malovat a kreslit pro radost, nebo relaxovat, nebo formou terapie může úplně každý. Ale rychle a levně se nikdy profesionálem v oboru nestane.Žel.;-D

3 0
možnosti
Foto

Asi tak, pan Alžběto. Naučit se kreslit vyžaduje hodiny a hodiny pilné a poctivé práce. a to i pro člověka talentovaného. :-/

2 0
možnosti

J74o28s67e65f 32N78i81k27l

3. 1. 2019 16:01

...děkuje za reklamu...

0 0
možnosti
  • Počet článků 23
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 469x
"Čím těžší je práce, které ve jménu lásky věnuješ své síly, tím je tvé nadšení větší. Čím víc dáváš, tím se stáváš větším." Antoine de Saint-Exupéry

Seznam rubrik